Ofte stillede spørgsmål

Normalt kan forhandleren eller onlinebutikken oplyse dig om trackingnummeret eller id'et. Hvis du har bestilt et produkt hos en onlinebutik, indeholder mailen med ordrebekræftelsen eller forsendelsesmeddelelsen ofte trackingnummeret eller id'et.

Hvis ikke, skal du kontakte forhandleren eller onlinebutikken.

Bemærk, at nogle forsendelser ikke har et trackingnummer eller id.

Ved de fleste forsendelser angiver vi kun milepælssporing. Det betyder, at der kan gå et stykke tid, før der vises en ny sporingshændelse. Din pakke er fortsat undervejs til destinationen, selvom der går et stykke tid mellem sporingshændelserne. Afhængigt af destinationen kan det også tage et stykke tid, før forsendelsen ankommer til destinationslandet pga. afstanden og transittiden for den valgte service.

Forsinkelsen kan også være forsinket. Forsendelsen kan forsinkes pga. vejrforhold, toldmyndigheder eller travlhed i driften. Hvis din forsendelse ikke er ankommet senest 10 dage efter det forventede leveringstidspunkt, bedes du kontakte afsenderen, forhandleren eller onlinebutikken. Hvis afsenderen er en af vores kontraktpartnere, kan de begynde at eftersøge forsvundne pakker.

Bemærk også, at der ved nogle forsendelser kun er et begrænset antal sporingshændelser i afsendelseslandet og ingen sporingshændelser i destinationslandet.

Hvis dit sporings-id ikke virker, skal du kontakte forhandleren eller onlinebutikken. Bemærk venligst, at der kan gå op til 48 timer fra din bekræftelse efter modtaget, til sporingshændelserne kan ses.

Sørg for, at du bruger det korrekte sporingsfelt, afhængigt af afsendelseslandet.

Kontakt

 

Udfyld formularen nedenfor - så kontakter vi dig hurtigst muligt.

Alle felter med en stjerne (*) skal udfyldes.

 

Du kan også kontakte vores kundeservice på tlf.
+ 49 228 92 95 95 95 (kun på engelsk)